Heb je een vraag?

Je kan steeds bij ons terecht voor ondersteuning

Enkele tevreden klanten bij Wasp.

    Flexibel, op maat gemaakt

    Efficient, tijdsbesparend!

    Alles-in-1

    Ik kan de voorraad van alle filialen steeds in real-time raadplegen

    Bestellingen via de webshop worden automatisch verwerkt zodat ik niks meer manueel (zoals de stock) moet aanpassen

    Ik kan steeds allerlei rapporten (stock, omzet, ..) genereren zodat ik tijdig kan bijsturen

    De betaalterminal is gekoppeld aan mijn kassa, ik moet zelf het bedrag niet ingeven en maak hierdoor geen fouten

    Sinds kort verkoop ik mijn schoenen ook via allerlei sites zoals Amazon en Google Shopping. Dankzij jullie koppeling met Channable is mijn omzet verdubbeld!

    Mijn klanten kunnen cadeaubonnen zowel online als in de shop aankopen en inwisselen

    Wasp voor ziet niet alleen het programma maar ook alle apparatuur zoals de pc, scherm, scanners, etiketprinters, betaalterminals..

Met WASP Software word je wijzer van je cijfers!

Rand is vorig jaar overgeschakeld naar WASP Software. Het abonnement liep af bij het vorige systeem en we waren te beperkt in de mogelijkheden. We waren snel operationeel na de overschakeling. Het gebruik van WASP Software is heel makkelijk en biedt de juiste functionaliteiten voor de retail.

Het rapportage systeem is een verademing. We stellen onze eigen KPI’s in en kunnen ze daarna perfect opvolgen: seizoenen, maten, kleuren,… 

 

Waarom kiezen wij voor Wasp?

  • Koppeling met webshop
  • Waardevolle rapportage
  • Eenvoud in gebruik

 

Lees meer

Monar is een echt familieverhaal: opgericht door de ouders, doorgegeven aan broer en zus en inmiddels uitgebreid met dochter en vriend. Naast hun vijf succesvolle bedrijven hebben Tom & Els ook een aantal private labels die ze aanbieden in hun eigen outlets en andere multibrand-winkels: Sofie’s Choice, Slaye, O’Saturo, Monar en Fiamme. Voor de productie van deze collecties is Els verantwoordelijk voor de ontwerpen en is Tom verantwoordelijk voor het operationele aspect.

Waarom kiezen wij voor Wasp?

  • GemShop is heel gebruiksvriendelijk.
  • Volwaardig kassasysteem (klantenkaarten, stockbeheer, statistieken, verkoopshistoriek,..)
  • Het is een stabiel en snel programma.
  • Het is heel makkelijk om een nieuwe collega op te starten.
  • De webshop is gekoppeld aan onze kassa waardoor de stock steeds up to date is.

 

"Team Monar"

Queens Fashion, dat is een team van zo’n 25 medewerkers – verspreid over verschillende fysieke locaties, een magazijn met kantoren én een webshop. Onze winkels vind je in Leuven, Hasselt, Aarschot, Lier, Mechelen, Diest & Mol – waar we wekelijks nieuwe leveringen ontvangen.

Onze focus ligt op betaalbare, trendy merken en we hechten steeds meer belang aan sustainability. Happiness, confidence, body diversity en female empowerment is waar we voor staan en wat ons drijft. Wij helpen je de geschikte outfit samen te stellen die past bij zowel jou als je persoonlijkheid; gaande van casual tot chique tot de ultieme party outfit.

Waarom kiezen wij voor Wasp?

De belangrijkste reden om voor Wasp te kiezen is dat het een systeem betreft dat veel mogelijkheden biedt. Gezien wij een zaak zijn met 7 verschillende vestigingen én een webshop, is een handig overzicht van stock/maten/verkopen voor ons noodzakelijk.

We kunnen snel inspelen op bijbestellingen, makkelijks items laten verzenden van de ene vestiging naar de andere waardoor alle collega’s het overzicht behouden. Daarnaast werken we met een korting die geldt op de volgende aankoop, deze wordt automatisch aangepast op de fiche van de klant – geen gedoe met klantenkaarten of scannen maar een automatische service.

Onze webshop is de laatste jaren gegroeid en beschouwen we als een extra omzetkanaal. Wasp werkt perfect samen met onze ‘websitebouwers’ en zorgt hiermee voor een persoonlijke service en persoonlijk contact, waar we blij van worden!

"Joni - Queens Fashion"

Wij kozen in het jaar 2005 voor wasp omdat het heel gemakkelijk werkt , we zijn altijd op de hoogte van de juiste stock, rendement, klantenbestand, email enz …

 Het rendement opvragen per merk, seizoen, type.. vinden we zeer belangrijk , ook de doorverkoop kunnen nachecken geeft je een juiste analyse. Voor de aankoop van een nieuw seizoen is het zeer gemakkelijk stock op te vragen met foto: hoeveel artikelen staan er nog in de maat 27, type sandaal of sneaker, welke kleur..

Het kassasysteem is zeer handig: klantenbestand, email, verkoopshistoriek, stock,..Wanneer een klant een klacht heeft vind je dit direct op de klantenfiche wanneer de artikels zijn aangekocht … zodat we snel kunnen handelen. Korting van de vorige aankoop wordt direct afgetrokken, de klant moet zelf niets bewaren.

Het programma wordt op regelmatige tijdstippen aangepast volgens onze wensen, vb etiketten kunnen afdrukken per maat, een nieuw betaalmiddel kan direct aangepast worden, connectie maken met onze webshop ging perfect, stockbeheer, het werkt perfect .

De service is top, inloggen en het probleem wordt opgelost, kan niet gemakkelijker!

"Marc - MALUMA"

Interesse in onze services? Wij geven je graag meer informatie.

Ambachtsstraat 8
9700 Oudenaarde
+32 (0) 9 231 89 03
BE 0454 518 442
Fraeye Group