Heb je een vraag?

Je kan steeds bij ons terecht voor ondersteuning

Nieuws.

Blijf steeds op de hoogte

1 op 4 euro's die Belg spendeert, geeft hij online uit (BeCommerce)

  • August 9th, 2022

De Belg doet maar liefst een kwart van zijn uitgaven online. De coronacrisis heeft daarmee Belgische consumenten definitief de weg gewezen naar online winkelen, dat blijkt uit de kwartaalcijfers van de BeCommerce Market Monitor. Maar liefst 40,8 miljoen keer bestelden we via het online winkelmandje op drie maanden tijd. Voornamelijk de reis- en evenementensector en kledingsector konden een opvallende stijging neertekenen in het derde kwartaal van 2021. “Uit het onderzoek blijkt dat het gemak om thuis te bestellen en de gekoppelde tijdsbesparing de voornaamste reden is voor consumenten om online te winkelen”, aldus Sofie Geeroms, Managing Director van BeCommerce.

Grote schoenenenquête

  • September 23rd, 2021

In opdracht van schoenenketen vanHaren voerde het onderzoeksbureau Profacts begin maart 2021 een elektronisch onderzoek uit bij meer dan 600 Vlamingen tussen 25 en 45 jaar oud. De clichés werden ontkracht maar eveneens bevestigd. De opvallendste resultaten die daaruit zijn voortgekomen? Vrouwen doen er 3 keer langer over om een paar schoenen te kopen dan mannen, gemiddeld spenderen Vlamingen € 70 aan een paar schoenen en hoewel we schoenen bij voorkeur eerst in de winkel passen, bestelden 2 op de 3 Vlamingen tijdens corona via het internet.

De populairste schoenentrend van 2021: chunky boots (Bron: Elle Magazine 02/09/2021)

  • September 3rd, 2021

Er is één laars dit die jaar plots overal verscheen en in elk jaargetijde passend bleek: de storm-regen-weer-en-wind-proof chunky boot. Hij kwam vorig jaar al op, maar brak in 2021 definitief door - en geef de trend eens ongelijk, want we kunnen in dit stormjaar wel wat stevige houvast gebruiken. De chunky boots werden zodoende een van de meest gegoogelde trends van het jaar, in al zijn verschijningsvormen; van kniehoge veter-exemplaren tot de combat boot, de motorlaars en - de populairste van het stel - de chelsea-variant. Als het maar een grove rubberen zool heeft, zit je goed.

Bouw relaties op met klanten via e-mailmarketing.

  • August 10th, 2021

E-mailmarketing is het per e-mail verzenden van marketingboodschappen naar potentiële en bestaande klanten met als doel om iets te verkopen, klanten te informeren of om loyaliteit te verkrijgen. E-mail is een ‘beheerd’ digitaal marketingkanaal, wat wil zeggen dat de afzender de volledige controle heeft over de inhoud en verspreiding. Marketing via e-mail werkt vaak het best wanneer de e-mails persoonlijke en relevante informatie bevatten en worden gestuurd naar een gerichte doelgroep.

Gemakkelijk online dankzij onze geïntegreerde opties

  • November 12th, 2020

De voorbije maanden en huidige situatie hebben ervoor gezorgd dat het belangrijker dan ooit is om een online aanwezigheid op te bouwen. Dit kan in de vorm van een webshop, maar ook Facebook en Instagram worden populairder om producten te verkopen. Met Black Friday en de feestdagen in het vooruitzicht, zullen jouw klanten het zeker appreciëren als ze drukte kunnen vermijden en hun favoriete producten eenvoudig thuis kunnen bestellen.

Ambachtsstraat 8
9700 Oudenaarde
+32 (0) 9 231 89 03
BE 0454 518 442
Fraeye Group